Systembolaget inför obligatoriskt ID kort

Systembolaget har infört obligatoriskt ID-kort vid systembolagsutlämning. Det innebär att vi måste ta ID även om det är våra egna släktingar.

Bud behöver endast visa sin eget ID och ha med sig utlämningskoden. Man behöver alltså inte beställarens ID.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.