Systembolaget har infört obligatoriskt ID-kort vid systembolagsutlämning. Det innebär att vi måste ta ID även om det är våra egna släktingar.
Bud behöver endast visa sin eget ID och ha med sig utlämningskoden. Man behöver alltså inte beställarens ID.





